piątek, 27 stycznia 2017

87.) Przystanek Alska

Cudowne odkrycie  - PRZYSTANEK ALASKA - najwspanialszy serial z jakim miałam do czynienia. Niesamowicie klimatyczny, magiczny,  mądry, osadzony w przepięknej alaskańskiej scenerii. Bardzo prawdziwy. Obejrzałam od początku do końca, śmiałam się, płakałam, skakałam i jak to w takich sytuacjach bywa - pozostał niedosyt. Jestem pod ogromnym wrażeniem przemiany głównego bohatera pod koniec filmu, pokochałam postać Adama, a Chris i jego przemyślenia w programach radiowych, jego przygody z bratem i artystyczne inspiracje, dylematy Maggie O'Connell, mądrość Schelly, niesamowity instynkt Hollinga, Maurice - jego idee mierzone z rzeczywistością, Ruth-Anne i jej dziarskość, Marilyn i jej genialna lakoniczność i oczywiście Ed Chigliak. Ed to po prostu Ed. Tego nie da się opisać słowami. Jest jeszcze łoś, niesamowity klimat Cicely oraz genialna muzyka. Serdecznie polecam!








4 komentarze:

  1. Oj, kochana ! Przypomniałaś mi moje dziecinne lata, gdy co tydzień wieczorem zasiadałam przed telewizorem by z wypiekami na twarzy obejrzeć kolejny odcinek ulubionego serialu "Przystanek Alaska" <3 Tego się nie zapomina :)) Chyba z tego wszystkiego na laptopie go sobie w weekend odpalę :D Dzięki za ten post!

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie oglądam filmik który pokazuje jak zmienili się wizerunkowo aktorzy z tego filmu na przestrzeni lat. Po prostu szok :D Niektórzy nie do poznania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tutaj link https://www.youtube.com/watch?v=3bdwZCZO5Ck

      Usuń