środa, 22 stycznia 2014

38.) Zielone Dary

To niesamowite jak to wszystko się układa. Kiedy zdziczałam już kompletnie, chodząc bez butów, śpiąc na trawniku, jeżdżąc po ekowioskach z wiarą, że wszystko co jest mi potrzebne już mam i mogę bez żadnych ograniczeń czerpać wszystko z natury moja siostra założyła ekosklep. I jeszcze kilka miesięcy temu skakałabym z radości – dostęp do wielu ciekawych rzeczy, fakt, że siostra i jej dzieci teraz mają okazję do stosowania takich organicznych produktów na co dzień itp. Teraz jednak już sama nie wiem co o tym wszystkim myśleć. Kosmetyków używać przestałam, jedzenie jakoś tak znajduje się samo, a jakakolwiek transakcja pieniężna nie napawa mnie entuzjazmem i raczej wolałabym tego unikać. I jak tu wspomóc siostrę w ważnym dla niej i w gruncie rzeczy pozytywnym przedsięwzięciu?
Jedyne co przyszło mi do głowy to napisać jak najprawdziwszego posta.

Moja siostra to młoda mama, która stara się w jak najzdrowszy sposób organizować  życie swojej rodziny – męża i dwóch córek. Wielorazowe pieluszki, zielone koktajle, zupy sezonowe i ekologiczne środki piorące – czyli jednym słowem świat nowoczesnej mamy w ekostylu. Jeżeli  więc macie ochotę na ziołowe herbatki, pranie w orzechach piorących, chcielibyście zjeść orkiszowe ciasteczka czy znaleźć dobrej jakości miody czy oleje to zapraszam – www.zielonedary.pl

Zielone Dary

2 komentarze:

  1. "Zioła i Trawy Agafii Ziołowe Czarne Mydło 500ml" - wiele dobrego słyszałam o tym naturalnym, wieloziołowym mydle ... Jest bardzo wydajne i zapach ponoć ma boski ...
    Chyba sobie podaruję tą odrobinę luksusu ... :)))
    Świetny sklepik. Pozdrowienia dla siostry !

    OdpowiedzUsuń
  2. Przez długi czas nie mogłam odejść od internetu...szukałam....szukałam... tyle niesamowitych, zdrowych, bez chemii produktów...Wow:-) super myślę Sobie.....i tu się zaczęło...byłam tak ze wszystkiego zadowolona. Chciałąm wiecej czegoś naturalnego w pewnym momencie pomyślałam hmmm musii być coś co zapewni Mi zdrowie. dobre samopoczucie i wcale to nie musi być produkt eko i wtedy Victoria Boutenko weszła w Moje życie :-) i zmieniła wszystko.... :-) na mega lepsze :-) polecam wszystko co zielone.......To ma życie w sobie :-) Ps. podczas drogi do zielonych koktaji nic nie zastąpi eko :-) Udanej podróży :-)

    OdpowiedzUsuń