wtorek, 24 stycznia 2012

4.) witariańskie lody

W związku z prośbami, aby podać sprawdzone przeze mnie przepisy, chciałabym się podzielić dosyć znanym w witariańskim świecie przepisem na lody. Lody dla mnie to najlepszy sposób, aby pokazać innym jak się odżywiam. Po ich spróbowaniu ludzie od razu nastawiają się do surowego jedzenia lepiej:)
I na koniec jeszcze przestroga - proszę się nie uzależniać od tego przysmaku!


LODY BANANOWE
Wystarczą dwa/trzy zamrożone obrane ze skórki banany, które wrzucamy do blendera.
I gotowe.
LODY CZEKOLADOWE
Do bananów przed zmiksowaniem należy dodać 2 łyżki kakao. Można dodać również trochę wanilii. Niekiedy należy jeszcze dodać trochę wody.
LODY SNICKERSOWE
To już moja wariacja, do jeszcze nie zblendowanych lodów czekoladowych dodać dwie łyżki masła z orzeszków ziemnych. Wychodzą naprawdę przepyszne.
LODY TRUSKAWKOWE/ WIŚNIOWE/ GRUSZKOWE JAGODOWE...
Właściwie zawsze wychodzą dobrze. I to od nas zależy czy dodamy kakao, miodu, wiśnie czy gruszki. Także jest pole do eksperymentowania.
Mam jeszcze pomysł na LODY ŚMIETANKOWE. I choć jeszcze go nie wprowadziłam w życie, już się nim podzielę. A nuż ktoś spróbuje pierwszy i mi da znać, czy wyjdą dobre.   Co powiecie na banany plus krem z migdałów lub nerkowców?
Pozdrawiam i życzę smacznego.

1 komentarz:

  1. hej.
    śmietankowych jeszcze nie próbowałam, ale my robimy kokosowe z mleczka kokosowego i... tego co mamy pod ręką - truskawki (teraz juz tylko mrożone), porzeczki, borówki, banan, czekoladowe. moim prywatnym faworytek jest lód kokosowo-różany z miodem zmieszanym ze zmielonymi płatkami róży mmmhhhhhhh
    :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń