wtorek, 17 lutego 2015

44.) Żeńska energia rozkwitania

Tytuł brzmi może trochę dziwnie, ale opisuje stan 'flow', który charakteryzuje najlepsze momenty mojego życia, kiedy to odczuwałam absolutną obfitość wszytskiego. Wyobraźcie sobie, że wszystko dzieje się w odpowiednim momencie, że wszystko, co jest potrzebne znajduje się zawsze pod ręką, a w duszy gra muzyka samozadowolenia, radości i takiego przyjemnego promieniowania na innych. Ludzie garną się do nas, pragną naszego towarzystwa, my sami sobą wiele im oferujemy, sprawy materialne w ogóle nas nie dotyczą i w ogóle pojawia się taka lekkość i naturalność istnienia. Ojej chyba mnie trochę poniosło, ale ta żeńska energia rozkwitania właśnie z tym mi się kojarzy. 
To energia żeńska, której można w niesamowity sposób doświadczyć szanując kobiety w naszym życiu (dotyczy zarówno mężczyzn jak i kobiet), jest to energia BOSKA, której nie można zatrzymać dla siebie, bo należy się wszystkim. Dostęp do niej ma nasza czysta myśl, czysta intencja w działaniu, kluczem do jej osiągnięcia jest szczodrość, umiejętność przekazywania dalej boskiego błogosławieństwa (nalezy się ono wszystkim), a efektem jest to, co tylko się nam zamarzy. Wszystko wpada w moment.
JA ŻYCZĘ WSZYSTKIM SZCZĘŚCIA!!!
Więcej o tej tajemniczej energii można dowiedzieć się z filmiku:


2 komentarze: