piątek, 3 lipca 2015

68.) AFIRMACJE

Ostatnio, odkąd tylko znalazłam dyktafon, zanurzyłam się w afirmacjach. Zaczęłam je sama pisać, a później się nagrywać pod muzykę. Raczkuję w tym temacie, może też powinnam być ambitniejsza i nagrywać się więcej razy, gdyż jeżeli chodzi o akcentowanie i dykcję nie zawsze mi to wychodzi. Niemniej jednak swoją chałupniczą metodą opracowałam AFIRMACJĘ DOBREGO WZROKU, którą chciałabym się z Wami podzielić. Przy okazji załączam tu nowszą wersję liczenia, potrzebną do ćwiczeń z tablicą wg Norbekova. Wzbogaciłam ją o piękną muzykę Yirumy pomiędzy seriami dla ćwiczeń rozluźniających, można wykonać więc całe ćwiczenie bez zatrzymywania. (patrz punkt 5).

Kilka miesięcy temu u mojej siostry wpadła mi w ręce książka Ewy Foley, a w niej bardzo ciekawy pomysł na afirmacje. Wykorzystujemy do tego tasiemkę, na której każda afirmacja to supełek. Nosząc taką bransoletkę czarujemy każdy dzień pięknymi myślami. Ja dodatkowo tekst tej afirmacji nagrałam i powstała AFIRMACJA SUPEŁKOWA.

Kolejna sympatyczna inspiracja od Ewy to gumka recepturka na nadgarstku, którą pstrykamy, kiedy pojawia się w naszej głowie coś negatywnego. Banalne i dzięki temu można wypstrykać swoje negatywne myśli.

Afirmacje można pobrać z mojego chomika z folderu AFIRMACJE natomiast udoskonalona wersja do ćwiczeń z tablicą znajduje się w folderze LECZENIE WZROKU METODĄ NORBIEKOVA, ĆWICZENIA.

Serdeczności!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz